12 mei 2018

12-05-2018

Het is de dag voor moederdag... 

En vandaag ging ik naar de bloemenwinkel voor moederdag... 

Geen mooi boeket of bloemstuk, maar een plantje dat mooi lang buiten kan staan, in een mooie pot. En dat niet te groot of te klein is, zodat het op het urnegraf van mama past... 

Normaal kijk ik uit naar moederdag. Al van voor ik zelf mama werd, vond ik het een heerlijke dag! Mama letterlijk in de bloemetjes zetten en iets fijns voor haar kopen. En sinds de kindjes er zijn ook een dagje voor mezelf! Uitkijken naar knutselwerkjes van bij de onthaalmoeder of op school, en luisteren naar een versje dat ik eigenlijk al 5x heb gehoord omdat Noé niet kan wachten om het op te zeggen :) 

Maar dit jaar is moederdag zo anders, zo pijnlijk anders... En het zal nooit nog hetzelfde zijn. 

De kindjes hebben vanavond hun pakjes al afgegeven en versje opgezegd, en dat deed deugd na het zware bloemenwinkel-bezoekje! 

Morgen maken we er een actieve dag van, en passeren we sowieso even bij mama om ook haar bloemetje af te geven... 


© 2017 Nele Theunissen. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin