Mijn knappe dochter...

18-01-2019

Mijn knappe dochter (jaja, ik ben fier op haar) lijkt op mij (ok ja, nu is 't erover zker?!)... 

Maar echt he! Uiterlijk hoor ik dat wel vaker, maar op vak van karakter... mijn God! Van driftbuiten, tot omslaan van gemoed tot haar grote mond toe... om nog maar te zwijgen van de antwoorden die ze soms geeft! 

Ik zie zoveel van mezelf terug bij haar sterke karaktertje... 

Ons mama die zou zeggen: "We hebben hier terug een klein neleke rond lopen" en ik zou har met een scheve blik aankijken waarna we eens goed zouden lachen terug denken aan dat kleine Neleke... Heerlijk! 

Ze is trouwens het meerendeel van de tijd gelukkig haar schattige en lieve, en soms zelfs te softe zelf hoor. 

En buiten haar knappe kopje heeft ze ook haar artistieke vaardigheden van haar mama geërfd (Ok, nu is 't er echt over zeker... :D) 

Hihi... :) 



© 2017 Nele Theunissen. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin